Betty nyereményjátéka - én nyertem!

El sem hiszem, ideje nekiállnom lottózni. Tippszmixűni szoktam természetesen, de ugye azért az nem csak a szerencsén múlik. :) Bettynél jelentkeztem egy játékra, ahol körömlakkokat kapott a szerencsés nyertes. Furamód én lettem a kiválasztott, ezúton is köszönöm a lehetőséget és a nyereményt is!


Wii, imádom kibontani a csomagokat, szóval ezt meg kellett örökítenem. Gondolom a címem nem érdekel senkit, de azért eltávolítottam onnan. A nevem pedig most már örökké nyilvános marad, eltűnt az inkognitó. Persze ez a polgári nevem, azért Batmanként nem fogadhatok csomagokat.

Buborékok... buborékok mindenhol!


Eme gyönyörűséges lakkokat kaptam, a Moyra, az Orly, és a Nude Lovely csak grátisz volt, köszönöm Betty, nagyon édes vagy! Teljesen feldobtad a szombatomat, (akkor mentem haza koleszból, emiatt csak aznap tudtam megnézni a csomagot) imádok csomagot kapni, kibontani, meg úgy egyáltalán mindent, ami levéllel kapcsolatos.

Melyik lakkot szeretnétek először látni a blogon? :)

6 megjegyzés:

  1. Juj, gratulálok Cicc, szuper nyeremény! :)

    VálaszTörlés
  2. én leginkább a Lovely lakkra lennék kíváncsi, de mindegyik nagyon szuper*-*

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    MOst találtam rád (Csipkelánytól keveredtem ide hozzád:)
    Tetszik a blogod, főleg a neve:)
    Üdv: Niki

    Ha van kedved nézz be hozzám:
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés