DM + Avon haul

Komoly címet adtam ennek a bejegyzésnek, ennél apróbb zsákmányos posztot nem is nagyon tudnék elképzelni, Rossmannban sajnos még nem jártam, de nem is hiszem, hogy eljutok még a nagy leárazások idején. A DM-be azért sikerült betévednem, és nagy lelkesedéssel kutattam az akciós termékek között, ahonnan végül semmit nem hoztam el, ki volt fosztva. Találtam egy gyönyörű vörös rúzst, 349 Ft-ért ajándék lett volna, erre... Erre... Bele volt taperolva, le volt törve belőle egy jókora darab. Innen üzenném az illetőnek, hogy köszi! Egy perces néma csend a lelkivilágom miatt. :(

Megvolt az egy perc? Oké, köszönöm. Túlélem valahogy, de érzékenyen érintett. :( Lássuk, hogy miket vettem. Az Essence lakkot teljes áron hoztam el, de annyira tetszett, már időtlen idők óta ácsingózom utána, de mindig visszatettem a polcra. Most viszont jutalomként megvettem magamnak. A S-he lakk viszont akciós volt, nem azonnal döntöttem, hatszor körbementem az üzletben, de végül jött velem haza. A maszkot csak megláttam, szintén leárazva, ezért egy próbát megér alapon bekerült a kosaramba. A komoly Avon haul a képen látható, hatalmas összegeket költve rendeltem egy, azaz egy hajvégápolót, az argánolajos verziót. Szeretem az Avon hajvégápolóit, ezek az egyetlen olyan termékek, melyeket újra szoktam venni, igaz felváltva használom őket.



Essence körömlakk - 147 Miss Universe | 499 Ft / DM
S-he körömlakk - 317-es árnyalat | 399 Ft / DM
Balea tisztító Holt-tengeri maszk | 119 Ft / DM
Avon hajvégápoló | 799 Ft / Avon

Ti miket szereztetek be a leárazások alkalmával?

2 megjegyzés:

  1. Ezt a hajápolót nemrég kezdtem el használni, de én imádom! Szerintem nagyon sokat segített már néhány használat után is :) És az illata is nagyon jó

    VálaszTörlés