NOTD: Babarózsaszín

Egy régebbi haul bejegyzésben már látható volt ez a lakk. Tesztelést nem vállalok, egy napja van a körmömön, de még tegnap este bele is nyúltam, ejnye drága Moyra. :( Anya már próbálta, nem volt elájulva tőle, nekem tetszik, szép a színe. Természetesen megint az Essence pelyhese van a körmeimen, be kellene szereznem még pár millió toppert.
Jól látjátok, a képeken van tag, kicsit bénácska, de az enyém, a saját kézírásom szerepel ezentúl a bejegyzésekhez készített fotóimon. :)




A fedőlakk miatt nem látszik, de a lakkban pici arany csillámok vannak!


Bizony, szép a színe, igaz? A Moyra 901-es lakkját láthatjátok, amely gél lakk hatású. Nem rossz, de a kedvencem sem lett, mindenesetre kísértetiesen hasonlít egy korábbi lakkomra, ami Oriflame-es, na mindegy. Nektek mi a véleményetek? Tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki színű ez a rózsaszín, és a topper is remekül feldobja. :)

    VálaszTörlés
  2. Én ezt a toppert égen-földön keresem, de nem találok sose belőle :( Néztem Debrecenben az összes Rossmann-ban, DM-ben, de nem volt (egyedül a Müllerbe nem néztem még). Arról meg ne is beszéljünk itt a helyi üzletekben meg aztán nem nagy a választék :((
    Még azt szeretném kérdezni, hogy nem bánnád-e, ha én is csinálnék, ilyen heti boldogságos posztot? :D Mert tetszik a tiéd :D Megvárom a válaszod :P Szép napot!

    die_ler, wonderful-fleur.blogspot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem tudom, hogy kapható-e még, mert én nem mostanában vettem, de azért ne add fel! :)
      Csinálj nyugodtan. :)

      Törlés
    2. Köszike :)
      Hát az tuti, hogy még áttúrok pár közeli városbéli drogériát :D

      Törlés
  3. Ja, és jó lett a blognak az új külsője :D

    VálaszTörlés