Ebay rendelés + körömlakk haul

Végre, itt a péntek-tek-tek! :) Ma ropogós kis zsákmányos posztot hoztam Nektek, megérkezett néhány rendelésem az eBayről, plusz néhány körömlakkot is vettem. Linkek a képek alatt, némelyik már nem vásárolható, de így legalább látjátok, hogy keressetek rájuk. :)

Tudom, a csoportképek a mániám. Tudom-tudom...

Harry Potteres karkötő! *.* Ez első látásra volt szerelem, cikesz és bagoly és halál ereklyéi! Hogy hagyhattam volna ki épp őt? Egy az egyben megegyezik a képernyőn szereplő darabbal, elégedett vagyok.

A szokásos kutyalánc, nagyon népszerű kis cucc. Nekem is bejön, de nem ronda arany, hanem kicsit bronzosabb színű, én jobban preferálom ezt az árnyalatot. Kép alapján kicsit fémesebbet vártam, de így sem vészes, hogy műanyag.

Ez a gyűrű csak úgy becsúszott, valószínűleg tudnék élni nélküle, de hatalmába kerített a "csak 1 dollárba kerül" effektus. :D Szállításnál sajnos az a rész, ahol a méret állítható, kicsit benyomódott, de becses izmaimnak köszönhetően orvosoltam a problémát.

Ilyen telefontokot akartam korábban is, mivel eszméletlen ügyességemnek köszönhetően a telefonomat folyton leejtem, összetöröm, szétszakítom, elvágom a torkát, és hasonlók. Boltokban aranyáron ugyan lehet kapni ilyen tokot, de az eBay olcsóbbnak bizonyult. Ő teljesen olyan mint a képen, nagyon tetszik.

A Rimmel Space Dust lakkokat akció keretében szereztem be, 25%-kal olcsóbbak voltak a Rimmel termékek a Rossmannban. A lazacszínű Miss Sporty szintén akciós volt, így nincs bűntudatom, hurrá!

eBay:
Lánc-nyaklánc (eszméletlen humoros kedvemben írom ezt a bejegyzést) - 365 Ft {most már 375 Ft)
Harry Potteres karkötő - 340 Ft
Háromszöges gyűrű - 220 Ft
Telefontok - 720Ft

Rimmel lakkok - 600 Ft/db | Rossmann, Szombathely
Miss Sporty lakk - 445 Ft | Rossmann, Szombathely

Melyik a kedvencetek? :) Ti miket szereztetek be mostanában?

4 megjegyzés:

  1. Szia! Pontosan hogy van a szállítás?:) mennyi a szállítási költség?:) és lehet forintban fizetni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) igazából nekem egy barátnőm intézi, szóval fogalmam sincs. akár 1 hónap is lehet a szállítás, postán jönnek a csomagok. általában olyan dolgokat keresek, melyeknél nincs szállítási költség. fizetéshez pedig paypal kell, ahonnan forintként vonja le az összeget, szóval lehet. itt minden le van írva: http://breakfastatfruh.blogspot.hu/2012/05/paypal-regisztracio-es-vasarlas.html sok sikert :)

      Törlés