Glamour-napok szerzeményei - 2014. április

A hétvégén lezajlottak a Glamour-napok, emiatt a mai napra a szerzeményes bejegyzést szántam. Két alkalommal vásárolgattam, pénteken korán reggel-délelőtt, illetve vasárnap is. Meglepett, hogy nem volt nagy tömeg egyik napon sem, azt hittem, hogy órákig fogok sorba állni, majd rájövök, hogy bálna vagyok, és OKAY :( fejjel visszateszem a cuccok 125%-át. Ez nem így történt, alaposan kiköltekeztem magam, így utólag van olyan dolog is, amit tudnék nélkülözni, erről később bővebben.


Kicsit túlzásba estem? NEEEEEEEM.

Csíkos felső a Takkoból, 2490 Ft helyett 1990 Ft.


Élőben korallosabb, 1190 Ft helyett 950 Ft volt a C&A-ban.
Dettó. :D
990 Ft helyett 790 Ft, szintén C&A.
1990 Ft helyett 1590 Ft, a New Yorkerben vettem.

2 cicanadrág került együtt 2290 Ft-ba, kedvezménnyel végül 1830 Ft lett belőle, ismét C&A.

2 bandeau top a New Yorkerből, 1990 Ft helyett 1590 Ft-ért.

Minden a DM-ből van, eredetileg 800 Ft lett volna a balzsam illetve a sampon is, kuponnal kerültek 400 Ft-ba. A tusfürdő 520 Ft helyett 390 Ft-ot kóstált.


A dalmatás Essence lakk 595 Ft helyett 475 Ft (Müller), a S-He lakk 800 Ft helyett 400 Ft (DM), a Manhattan lakk le volt árazva 400 Ft-ra, ebből jött le még 20% kedvezmény, szóval 320 Ft-ot hagytam ott érte. A tusecsetet a lakklemosás miatt vettem meg, 795 Ft helyett 635 Ft-be került. A kakukktojás a Catrice lakk, utólag őt már bánom, ugyanis nagyon hasonlít az egyik O.P.I lakkomra. Őt 1035 Ft helyett 830 Ft-ért kaparintottam meg. Itt és most él a lehetőség, aki esetleg szombathelyi, és szeretné ezt a lakkot, az nyugodtan írjon. Természetesen áron alul, 600 Ft-ért odaadom, ki sem próbáltam, hiba volt megvenni. Siettettek, én meg gyorsan beledobtam a kosárba. Család, máskor ne siettessetek, legközelebb megveszek emiatt egy konyhabútort!
Sajnos pontosan nem tudom megmondani, hogy mennyit spóroltam, mert a blokkok egy része anyukámnál van. :( Kb. 6000 Ft-tal fizettem kevesebbet, mint alapból tettem volna. Nekem nagyon bejött most ez a "rendezvény", az októberi sokkal gyengébb volt. Külön tetszett, hogy a DM és a Müller is elfogadta a leárazott termékekre a kupont. Remélem Nektek is sikeres volt a vásárlás.

Ti miket szereztetek be? Tetszett a Glamour-napok?

10 megjegyzés:

  1. Az aztékmintás felső a kedvencem!!! :) xoxo

    VálaszTörlés
  2. Megvédelek magadtól,nem estél túlzásba, nagyon jó dolgokat vettél, és sok alapdarabot, amiből sosem elég. :)

    VálaszTörlés
  3. Végre tudom ezeknek a toppoknak a nevét :) Szeretnék én is párat nyárra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tetszenek az ilyen színűek, akkor nézd meg a New Yorkerben, volt még 1-2 féle. :))

      Törlés
  4. Az a mintás bandeau csodás, szerelmes lettem belé *-* Nálunk csak színes csipkések voltak, amik közül haza akartam hozni egy neon rózsaszín+fekete párost, de próba nélkül kicsinek ítéltem, így végül maradtak :c
    Megnézem egy másik New Yorker üzletben is, hátha van ez a mintás, imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp nézd meg, nekem nagyon tetszik, megérte megvenni. *.*

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm, remélem Te is sikeresen zártad a Glamour-napokat, már ha vásároltál! :)

      Törlés