"Ezek nem csak cipők!" - haul kicsit másképp

Valami hasonló mondattal kísérem a felháborodott reakciómat arra a kérdésre, hogy mi ez már megint, minek vettél ilyen cipőt, hova fogod felvenni, megérte-e egyáltalán. Ha nem ilyen kérdéseket kapok a családom tagjaitól, akkor szimplán közlik, hogy szerintük ronda, felesleges, túl drága volt és hasonlóak. De kérdem én... Kinek nem volt már olyan érzése, hogy meglátott valamit és tudta, hogy muszáj, akarom, megveszem, KELL? Kezeket fel! Na? Ugye, hogy ugye? Mindkét cipőnél pont ezt éreztem, sok helyen jártam miattuk, de nem hagytak nyugodni.


Ő volna az egyik szerelmem. A H&M-es kívánságlistás posztban már láthattátok, azóta harmonikus a kapcsolatunk. Ti is láthattátok, hogy mennyire folyt a nyálam miatta, huhuu. Viszont nem indult könnyen... Abszolút nem, hiszem a környéken nincs H&M. Beindult a blogger-hálózat, és riasztottam győri, majd veszprémi, majd soproni ismerősöket is. Mindenhol hiánycikk volt ez a cipő 37-es méretben, teljesen össze voltam zuhanva. De a Pepecs csoport Facebookon meglepett, ugyanis Viki vállalta, hogy kerít nekem egyet Budapesten. A barátja volt végül a szenvedő fél, aki az egyik H&M-ben rálelt egy utolsó 37-es pipőre. Szerencsémre épp akkor mentem fel Bp-re, és így találkoztunk, majd enyém lett ez a szépség. *.* Innen is nagyon szépen köszönöm még egyszer! 4000 Ft-ot kóstált ez a kis drága, de megérte!


A másik cipő egy CCC-s darab. Szintén aranyos és romantikus a sztori. Szobatársammal (<3 szeretlek, hiányzoool!) kiugrottunk a Family Centerbe Szombathelyen, majd a CCC-be betérve nekiálltunk nézelődni. Éééééés akkor, akkor hölgyeim is uraim felragyogott előttem ő. Ő az (az enyém is ilyen, csak van bokapántja, a bolt honlapján nem találtam meg), aki körül csillámlott a levegő, villogott a neon cucc, meg minden. Tudtam, hogy elvesztem. Felpróbáltam, és ráöntötték a lábamra, nem is tudtam levenni azóta sem, ebben alszom, tök vicces. Na, nyilván nem. De 7200 Ft-ba került, és hát. Otthagytam. Vérző szívvel ugyan, de otthagytam. Ekkor jött az igazi agybaj, 639234 embernek küldtem el Facebookon, hogy mi legyen mert szenvedek, kínoz ez a dolog, kell ez a cipőőő. Mindenki azt mondta, hogy akkor vegyem meg, remekül áll a lábamon. Legnagyobb meglepetésemre még a családom is hajlott afelé, hogy szerezzem be ezt a csodát, ezért bementem Zalaegerszegre a CCC-be. Ahhol. Már. Nem. Volt. Egy világ dőlt össze bennem, kétszer, hatalmas lármát csapva. Az egyik eladó leány láthatta rajtam, hogy fel fogom magam kötni egy cipőkanál segítségével, ezért felhívta nekem a Szombathelyen található üzletet. Ahol nem vették fel a telefont. :( Itt már megpróbáltam meggyilkolni magam egy talpbetéttel, de a csajszi iszonyat édes volt, elkérte a számom, mondta, hogy még próbálkozik, és majd értesít. Ez be is következett, mondta, hogy mehetek a cipőért, félretették nekem. Ez vasárnap volt, aznap utaztam vissza, hétfőn délelőtt ki is ugrottam a cipőért. Felvettem újra, még jobban beleszerettem, és meg is vettem. 7200 Ft-ért ugyan, de hiperszuperboldog voltam! CCC-s leányzó, CCC-s dolgozók, innen is nagyon szépen köszönöm, bearanyoztátok a napomat! :) A szerelem egyre erősödik, néha csak felveszem, járkálok benne, nézegetem, és szivárványt hányok.

Tetszett a bejegyzés? Szeretnétek hasonlókat, amelyek egy különleges sztorit
mondanak el, a termékek beszerzésével kapcsolatban?
Éreztetek már így, hogy valami muszáj? Megvettétek? Mi lett a végkifejlet?

6 megjegyzés:

  1. Rendesek voltak nagyon. Jó, hogy örülhetsz :) Én, mint kislábon élő átérzem gondodat. 36-os cipőkből is kevés van. Szó szerint vadászni kell rájuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon hálás vagyok!
      Az igaz, anyukám lába is inkább 36-os, nagyon nehéz cipőt találni. :S

      Törlés
  2. Az a baj, hogy ilyen "szerelmes lettem és nekem azonnal kell" minden héten történik velem :D Ha túl drága, akkor én is ott szoktam hagyni, másnapra úgy is érzem, hogy kell-e annyira, hogy visszamenjek. Viszont van egy sztorim, ami 14 éves korom óta kísért. Budapesten voltam a szüleimmel, és kiszúrtam egy 10 ezer ft-os pulcsit (ami nyilván akkor még elég sok volt egy pulcsiért, hozzáteszem még most is), anya türelmesen lebeszélt róla, hogy találok hasonlót olcsóbban. És azóta is vérzik a szívem a tűzpiros S.Oliver pulóverért, még így 10 év távlatából is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így van, de általában persze visszamegyek. :( :D
      Jujj, ez amúgy picit aranyos. Sajnálom a pulcsit. :/ :)

      Törlés
  3. Az első nem az én stílusom, de a második nagyon szép! :) Én mindig csak így vásárolok, ha felveszek egy cipőt a lábamra és azt érzem, hogy úúú ez kell, akkor nincs kérdés, ha nem, akkor teszem is vissza...:) Bár a Deichmannban vár egy kényelmes 3.000 Ft-os kis belebújós cipőcske amire a barátom beszélt rá, de még azóta sem mentem el érte megvenni... na majd fizu után :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Huhuu, menj érte! :3 Türelmetlenkedik a pipő. :(

      Törlés