Névnapi ajándékok + kisebb vásárolgatások + eBay = hatalmas haul poszt!

Sok-sok dolgot szeretnék most Nektek megmutatni, elsőként egy csoportképet a névnapi ajándékaimról. Mi ezt nem igazán tartjuk, hatalmas meglepiket nem adunk egymásnak, csak úgy mutatóban ünnepelünk. Május 18-án volt a névnapom egyébként. (Erik vagyok!)


Közben vásárolgattam is, jártunk Budapesten, ahol végre voltam Moyra boltban, és Hádában is, ami nekem nagy öröm, mert még egyszer sem vásároltam náluk. Mostanáig. Mert függő lettem, az biztos! Egyik felső árára sem emlékszem, ráadásul mindenből lejött 20%. Összesen 2700 Ft körül fizettem, épp emiatt kihagyhatatlannak éreztem az alábbiakat:

Gyönyörű trikó, hátán csipkével. Egyébként alapból korallosabb színe van.

Csíkos, alul megkötős top! Nyár, hol vagy?

ÉSÉSÉSÉS! A legnagyobb kedvenc, full csipkés blúz, arany gombokkal! Imádom, imádom, ezer éve akarom, és végre megvan. Már csak fehérben kell vennem egyet! ^^

Kedves Viki jóvoltából eljutottam Moyraékhoz is! Egy gyorsszárító fedőlakk, illetve körömkiegyenlítő alaplakk jött velem haza, mindössze 100 Ft/db áron. Viaskodtam, először csak az egyiket vettem, de mondom 100 Ft, jöjjön mindkettő. Mellettük még a kosárkámban landolt a fehér homoklakk, ami már asdfghjkl szerelem szinten van, hamarosan érkezik vele egy manikűr!

Egy sima fekete öv is régóta kívánságlistás, New Yorkerben találtam rá erre a darabra, 990 Ft-ot kóstált.

Őt anyukámtól kaptam, természetesen van párja is, nincs csak egy fülem, vagy valami hasonló.

Ééééééés, jöjjenek az eBay-es szerzemények, avagy milyen érzés,
ha beszippant a netes vásárlás, és nem enged el soha!

Gyönyörű angyalszárnyas nyaklánc. 200 Ft körül lehetett, sajnos linket nem tudok adni. :(

Arany szegecsek a körmömre, linkkel itt sem szolgálhatok. 300-400 Ft talán, nem emlékszem.

Végre pilótaszemüveeeg, szintén régi vágyálom. Link sajnos most sincs, kb. 600 Ft volt amúgy.

Ő pedig ma érkezett meg. Ünnepélyes a dolog, hiszen az első rendelés, amit én bonyolítottam le teljesen egyedül! ^^ Itt a link, az ára pedig nagyjából 300 Ft lehetett, talán picit olcsóbb.

Mi a kedvencetek? Ti miket szereztetek be mostanában?

18 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat vettél/ kaptál :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Erik! :D
    Nagyon szép dolgokat vásároltál, az a nyaklánc...fúú *.*
    Viszont az Axe dezodort ki nem állhatom :( Először nagyon szerettem az illatát, de később elkezdett irritálni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDD ma vicceskedni próbáltam!
      köszönöm, anyának nem tetszik :(
      nocsak, nálam még nincs vele ilyen gond, remélem, hogy nem is lesz :)

      Törlés
  3. A debreceni Háda üzletben kerestem ugyanilyen csipkés-aranygombos blúzt. De csak rózsaszín volt, meg korallos :( a feketét kergetem már egy ideje.. :')

    VálaszTörlés
  4. Szia Fauve!
    Csodásak az e-bayes termékek. Már egy ideje én is szemezgetek az oldallal és gondolkodok a rendelésen, viszont fogalmam sincs, hogyan vágjak neki. El tudnád mondani a menetét, vagy van valami hasznos tipped, infód ezzel kapcsolatban? Mennyi a szállítás illetve hogyan működik egyáltalán ez az egész? Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Az ebay rendelés mikéntjére én is kíváncsi lennék, mert nem merek belefogni. :)

    VálaszTörlés
  6. hamarosan érkezik egy eBayes bejegyzés akkor, ha igény van rá :)))

    VálaszTörlés
  7. Ebay, igen, sok helyről hallom, milyen jó. Egyszer befürödtem a Teszvesszel, azóta kissé tartok ezektől, de vannak dolgok, amikkel milliószor jobban járunk onnan, mint itthonról. Neked nagyon megy, és ez tök jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) nagyon jó, én függő lettem, de mostanában kontrollálom magam! :D

      Törlés
  8. Én ma találtam itthon egy angyalszárnyas nyakláncot, nem is emlékeztem rá, és linket sem találtam, pedig annyira szép, hogy jó lenne akár ajándékba is rendelni még barátnőknek. Az utolsó képen látható nyakláncod is csodaszép, nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júúúj! Ha megtalálod, akkor dobd át! ^^
      Nő a tábor, a családnak még mindig nem tetszik, és az azóta megérkező darab sem! De nem gond, én hordom! :D

      Törlés
    2. Na tessék, most megpróbáltam megint, és talán más keresőszót használhattam, mert találtam egyet:

      http://www.ebay.com/itm/fashion-gold-Angel-Wing-design-charm-bead-Pendant-Long-metal-chain-Necklace-/181417556140?pt=Fashion_Jewelry&hash=item2a3d5438ac

      Élőben csodaszép, és nem nagyméretű, hanem szerény-szép, jól kidolgozott darab. A családdal pedig ne törődj, a lényeg úgyis az, hogy Te jól érezd magad benne :-)

      Törlés
    3. Jújj, nagyon szép, aranyos! ^^

      Ő érkezett meg amúgy, én szerelmes vagyok konkrétan: http://www.ebay.com/itm/360896491918?var=630257686462&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Törlés
    4. Tényleg nagyon szép, fel is írtam a kívánságlistámra :-)

      Törlés
    5. Na, ezeket a kommenteket megmutatom anyáéknak, nehogy azt higyjék, hogy az én ízlésem fura! :D

      Törlés
    6. Vagy legalábbis vagyunk többen is fura ízlésűek :-D

      Törlés