10. verzió akcióban


Hátránya is van annak, hogy még mindig nincs munkám, például az, hogy elárasztom a blogomat a hülye ötleteimmel. Ezek közül az egyik egy brutál egyszerű design és sablon kialakítása. Végül tényleg meg is valósítottam a tervet, emiatt az oldal 1-2 napja korlátozottan volt elérhető. A fejléc elkészült már időtlen idők óta, de a kódolással meggyűlt a bajom, meg kedvetlen is voltam, de ez nem a siránkozós blog, úgyhogy beszélnék a pozitívumokról!
Kicsit átalakítottam az oldalsávot, az info box és az archívum lekerült a lap aljára. Újdonságként pedig a közösségi oldalak ikonjait varázsoltam a helyükre, amelyek segítségével írhatok e-mailt, tetszikelhetitek az oldalt FB-n, követhettek Foursquare-en és Instagramon vagy akár a Pinteresten is. A bejegyzéseimet ezentúl hivatalosan is Szandi néven fogom írni, Fauve már nem vagyok. :)
Remélem, mindenkinél olvasható az oldal összes szövege, nincsenek túl világos részek, és tetszik az egyszerűség!

Mi a véleményetek a designról?

4 megjegyzés:

  1. Ez a sablon egyenesen tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon letisztult és finom, tetszetős, minden teljesen szép és olvasható, szóval szupi :)

    VálaszTörlés