Az álomház = OTTHON, csupa nagybetűvel

Mindenki arról álmodozik 15-20-25-X évesen, hogy milyen helyre fog költözni, hogy fogja otthonossá tenni az új helyet, milyen színű lesz az ágytakaró. Én sem vagyok kivétel, mániám a rendezgetés és pakolás, épp emiatt amikor láttam a Fashion Prime-on ezt a bejegyzést, tudtam, hogy most.azonnal.rögtön (!) össze kell raknom a lakást, ahol majd évek múlva élni fogok.

Az alap stílus erősen minimalista, én jelenleg is ezt preferálom. Nem szeretem, ha mindenféle cucc van szem előtt, sokkal szebb elrejtve, csak néhány dísz jelenik meg, és azon tárgyak, melyeknek funkciója van. Szeretem az eleganciát, a letisztult dolgokat, az elegáns bútorokat, az időtálló parkettát.



Kertes házban nőttem fel, épp ezért a későbbiekben is szeretnék kertet. Ott lehetne sütögetni, meg a nem túl magas igényű növényeimmel foglalkozni. Igen, ez a gyengém, nálam a növények nem maradnak meg túl sokáig. :( Itt sem lennének csicsás dolgok, és zsúfoltság, pont mint a ház belső részében, ott is érvényesülne az egyszerűség. A konyhai járólap valami szép világos darab lenne, amely könnyen tisztítható. Króm felületek keverednének a sötét fából készült szekrényajtókkal, a burkolat pedig szintén valami kis halvány színű. Ahhhhj, álom! Itt aztán tudnék reggelenként kávézgatni.
Imádom a nagy tereket, azon nappalikat, melyek egybe vannak nyitva a konyhákkal, magamnak is valami ilyet képzeltem el. Csodás sötét padló, hatalmas ablakok, gyönyörű világos kanapé, előtte egy szép kis asztal, amely egy olyan puha fehér szőnyegen tartózkodik, mint egy felhő. Mivel a rendszerezés a mániám, ezért mindenhol lenne polc/szekrény, amelyre néhány dísztárgyon kívül szép dobozokat is pakolnék, amelyekbe el lehet rejteni a szem elől a nem használt dolgokat. Persze szeretnék egy "dolgozószobát" is, ahova elvonulhatok blogolni, de ha ez nem valósul meg, akkor a nappaliból közvetíteném az olvasóknak az igét.
Mivel az egyszerűség könnyen átválthat unalmasba, ezért néhány mintás párna, tapéta szolgálna arra, hogy megtörje a világos színek egyvelegét. Sok helyen például terméskő burkolatot is el tudnék képzelni, például egy elektromos kandalló környékén. Vagy a fürdőszobában. Szintén a béke és nyugalom szigetének tervezem ezt a helyiséget is, világos színek, agyonsimogatós törcsik, és gyertyááák mindenek felett! A hálószoba koncepciója is hasonló, minimalista stílus, alapszínek, és persze egy hatalmas gardrób... Igen, ez is szerepel a terveimben! Meglepő... :D 

Mit gondoltok az én álomházikómról? Ti milyen házat képzeltek el a későbbiekben? 
Ha gondoljátok, nyugodtan készítsetek egy kollázst róla Polyvore-on, és linkeljétek be! Szívesen megnézném őket. :)

6 megjegyzés: