ÉnKépek #6 - Instagramos összeállítás

2 hónappal ezelőtt boldogítottalak Titeket utoljára az Instás fotóimmal, épp emiatt most ismét hoztam pár fotócskát, hogy azok is láthassák, akiknek nincs okostelefonja, vagy esetleg mééééééééééééég mindig nem követnek Instagramon. Hogy lehet ez?! Ne akarjatok elszomorítani. :( :D

Egy szónak is poszt a vége, jöjjenek az ÉnKépek, melyeket immár 6. alkalommal szállítok Nektek.

1. Még nagyon suliba jártunk. Tanulás pls. 2. Egy kemény vizsga/ZH után azért belefért egy shake.
3. Volt egy jó Diáknapok is. 4. Katy nyereményjátékán nyert dolgokat is megörökítettem.

1. Bongyibongyi, göndigöndi haj! 2. Drága szobatársammal, nagyon hiányzik!
3. Buli előtti selfie, csipkés ing akcióban! 4. Újabb buli előtte selfie, nyaklánc bevetésen!

1. A szerelemcipő! *.* 2. Outfit részlet, a cipő egy másik darabka a szívemből.
3. Pózerkedés, avagy lufik a szobatársam szülinapjára! 4. Hipster felsőőő, jújj, de menő voltam! ^^

1. Csoki igazán fotogén. 2. Meg a cicám is. A szeme az érdekes... :)
3. Művész vagyok én is. Szék a maminál. 4. Budapest gyönyörű!

1. Egy ideje vele élek, párkapcsolatunk virágzik! Z1 Compact <3 2. Ésésés VB van! 1 hónapnyi boldogság.
3. Persze azért a blogra is jutott időm, és lecseréltem a külsőt. (hamarosan megint váltok) 4. Ha már VB. Energiát adó focizászlók!

Tetszett ez a bejegyzés? Neked van Instagram fiókod?
Milyen gyakran használod?

2 megjegyzés: