NOTD: Moyra Sugar Sand - Angel Dust és Lovely - Rio Nr.1

Rég volt már NOTD bejegyzés, ez annak köszönhető, hogy kicsit elvesztem, nem volt kedvem lakkozni, ráadásul amint megnőnek a körmeim, valamelyik letörik, és ilyenkor levágom az összeset, szóval igen, körömválság van. X lakkot még ki sem próbáltam, kissé rosszul is érzem magam miattuk. DE! Ami késik, az nem siet, érkeznek majd, nyugalom!


Ma homoklakkokhoz volt kedvem, szóval összekevertem a Moyra fehér homoklakkját a Lovely Rio kiadásának ezüstös-rózsaszínjével. Szerintem nagyon elegáns lett. Mivel homoklakkok, ezért a száradás ultragyors volt. Alaplakkot viszont használtam, ha már gyorsszárító fedőlakkra nem volt szükség, azért alapként a Moyra körömkiegyenlítőjét vittem fel.




Instagram: @szandimike


Mindkét lakkot két vékony rétegben vittem fel. A fehér lakk felülete nem annyira érdes, mint a Lovely lakkjáé, bár én személy szerint a Moyra állagát preferálom jobban, szerintem szebb. Amúgy csak nekem jut eszembe erről a fehér csodáról egy esküvői manikűr? :D

Ti szeretitek a homoklakkokat? Megvan ezek közül valamelyik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése